piątek, 16 stycznia 2015

Mam cel. Mam motywację. Mogę wszystko!

Nowy rok, to zazwyczaj nowe postanowienia, nowe cele.
Dążymy do czegoś. Chcemy być jeszcze lepsi.
I dobrze. Tak powinno być.
Z nowym rokiem często zostawiamy za sobą to, co działo się w roku poprzednim. Złe wspomnienia i gorsze chwile próbujemy zatrzeć, aby do nich już nie wracać...

Nie wiadomo kiedy minęło już ponad dwa tygodnie nowego roku.
Co przez ten czas udało Wam się osiągnąć? Czy zrealizowaliście choć jedno z Waszych postanowień?

Po kilkunastu dniach od nowego roku zapomina się o nich.
Zazwyczaj.

Ja obiecałam sobie, że ten rok i każdy kolejny będzie lepszy. Że muszę wykorzystać swoje 5 minut, ruszyć z fotografią, otworzyć firmę, wybudować dom i robić w życiu to, co kocham, a nie to, co muszę.
Życie jest zbyt krótkie, żeby je po prostu ot tak - przeżyć z dnia na dzień, od pierwszego do pierwszego.
Nie chcę tego.

Mam na siebie pomysł. Chcę się realizować. Chcę spełniać swoje marzenia. Chcę żyć... pełnią życia!
Bo jutro może mnie już nie być.

Chcę wykorzystać każdą chwilę na 100%

W życiu nie ma czasu na narzekanie!
Więc żyj, tak jak chcesz - i bądź szczęśliwy!

Ja jestem szczęśliwa - bo mogę wszystko.
Ty też. Musisz tylko chcieć!



0 komentarze:

Blogger Template by Clairvo