piątek, 24 października 2014

KOSZULOVE.COM - Twoja szafa pełna niebanalnych printów

Świetna jakość wykonania, produkt z najwyższej półki za niską cenę, niebanalny styl... - tak w skrócie opisałabym rzeczy  które niedawno odkryłam na koszulove.com

To miejsce w którym nasza wyobraźnia może zostać przelana... na koszulki! Każdy znajdzie tam coś dla siebie - koszulki tworzone są głównie dla kobiet, ale panowie i maluszki również odnajdą swoje printy :)

Ja swój już znalazłam... Zakładając swój blog stałam się jednocześnie blogerką. Jednak czy nie lepiej byłoby wyróżnić sie spośród miliona innych, i zabłysnąć jako... BLOGINI? :)
Tak właśnie postanowiłam :)



Tak naprawdę projekt ten wyhaczyłam u >>Mamali<< która w jednym ze swoich postów przedstawiła pięknymi zdjęciami możliwości koszulove.com.
Dzięki niej też zdobyłam 30% zniżki, więc nie zastanawiałam się ani chwili.
Napisałam do Pani Anny z koszulove.com z pytaniem, czy taką koszulkę mogę wykonać używając czcionki z własnego bloga i czy mogę użyć też swojego loga (bałam się, że przekombinuje :P )
Po szybkiej odpowiedzi (kontakt naprawdę świetny i bezproblemowy!) przystąpiłam do wstępnego zaprojektowania swojej koszulki.
Z uwagi na to, że oprócz Matki z Aparatem prowadzę też Artipro-Fotografia, chciałam, aby obie nazwy znalazły sie na koszulce.

Ostatecznie mój print wygląda tak:





 Fajny, prawda? :)

A to tylko fragment ich możliwości.
Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona jakością tych koszulek! 

Koszulka 100% bawełny, nadruk jest niemalże niewyczuwalny, jakość genialna!

A co jeszcze oferuje koszulove.com?
Między innymi:

- koszulki dla kobiet
- dla par
- dla rodziny (szczególnie podoba mi się TA) :) 
- dla dzieci
- na halloween

Ponadto koszulkę możecie zaprojektować sobie sami, taką jaka Wam się podoba, by wyróżnić się z tłumu :)
Możecie zamieścić też rysunek dziecka na koszulce i podarować ją np. babci, dziadkowi, lub innej bliskiej osobie, albo nosić samemu :)

Możliwości jest mnóstwo, a efekt na pewno będzie zadowalający.

Ja zastanawiam się już nad kolejnym projektem... :)




Polecam!

http://koszulove.com/

 




4 komentarze:

  1. Super kochana! Fajnie, że rabat się przydał! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę ;) Jestem mega zadowolona z tej koszulki :)

      Usuń
  2. ja jako mały członek załogi koszulove.com ciesze się z zadowolenia z efektu końcowego :)

    www.tomitobi.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - wiem o tym i znam Twój blog ;) bacznie śledzę i lubię :)

      Usuń

Blogger Template by Clairvo