niedziela, 11 stycznia 2015

Laktator elektryczny Canpol babies - recenzja

Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kupnem laktatora elektrycznego. Miałam w posiadaniu wysłużony laktator ręczny kupiony cztery lata temu w aptece za 20zł.
Szczerze mówiąc nie byłam z niego zadowolona, bo ciężko się go używało, a po kilku razach popsuł sie na dobre.
Rzuciłam go w kąt i obiecałam sobie, że tym razem wybiorę taki, który posłuży mi na długo i będzie mi się go wygodnie używać.

W internecie jak zapewne wiecie można znaleźć mnóstwo firm, które oferują takie laktatory. Pytanie - jak wybrać odpowiedni, najlepszy, taki, z którego będziecie zadowolone?
Też miałam z tym problem.
Zanim jednak zdecydowałam się na konkretny model, udało mi się otrzymać laktator elektryczny EasyStart od firmy Canpol babies do przetestowania.

źródło obrazka: http://canpolbabies.com/pl/produkty/produkt/616-laktator-elektryczny-easystart


Laktator elektryczny EasyStart firmy Canpol babies pozwala na bardzo skuteczne i dokładne odciąganie pokarmu bez żadnego wysiłku.

Jak czytamy na stronie producenta:

Laktator posiada aż trzystopniową regulację rytmu ssania wzorowaną na naturalnym, dwufazowym rytmie ssania dziecka. Tryb rozruchu odwzorowuje szybkie ssanie dziecka stymulujące wypływ pokarmu z piersi (I faza ssania), tryb naturalny oraz mocny odzwierciedlają wolne i głębokie ssanie mleka (II faza ssania)


Trzystopniowy zakres regulacji siły ssania - pozwala na dostosowanie siły ssania do indywidualnych potrzeb każdej mamy.




W delikatnym i skutecznym odciąganiu pomoże silikonowa nakładka masująca stymulująca wypływ pokarmu.



 
Dwa typy zasilania (bateryjne i sieciowe) umożliwiają stosowanie laktatora w domu i w podróży.



 
Dzięki temu skutecznie wspomaga i reguluje laktację, chroni piersi przed zastojami mleka i ułatwia karmienie podczas nawałów pokarmu.
Pracuje bardzo cicho, pozwala zatem na pełny relaks w czasie odciągania pokarmu.
Kompatybilny z innymi akcesoriami do karmienia i przechowywania pokarmu. Dzięki dołączonemu adaptorowi pokarm może być odciągany bezpośrednio do wszystkich butelek szeroko i wąskootworowych a także do pojemników na pokarm marki Canpol babies.


A jakie są moje odczucia?


Laktator sprawdził się rewelacyjnie!
Montaż wbrew pozorom jest bardzo prosty i bardzo intuicyjny, a cały zestaw wygląda tak:
źródło obrazka: http://www.smyk.com/canpol-laktator-elektryczny,p1044922626,swiat-niemowlaka-p


To, co spodobało mi się najbardziej, to możliwość zasilania zarówno z gniazdka jak i na baterie paluszki - sprawdziło się to rewelacyjnie w podróży. Poza tym laktator pracuje na prawdę bardzo cicho - nie ma takiej możliwości, by obudzić nim dziecko ;)
Posiada różne ustawienia tempa i siły ssania dzięki czemu sami możemy dopasować odpowiednie dla nas parametry!
Jest poręczny, łatwo pracuje, dobrze ściąga mleko. Idealny do pobudzenia laktacji, jak i do pomocy przy nawale pokarmu.
Wszytskie elementy łatwo sie czyszczą, a dodatkowo w zestawie otrzymujemy praktyczną, poręczną buteleczę, idealną dla każdego malca.

Jestem zachwycona i szczerze wszystkim polecam, zwłaszcza, że cena w stosunku do jakości jest naprawdę bardzo korzystna!
Laktator kupić można w granicach 140-200zł
Jeśli mimo wszystko nadal zastanawiacie sie nad wyborem, zapraszam Was do obejrzenia kilku dodatkowych zdjęć, które dla Was wykonałam :)






















Laktator elektryczny EasyStart od Canpol babies - polecam z czystym sumieniem na 100% !

A czy i Wy drogie Mamy chciałybyście mieć możliwość testowania produktów Canpol babies? Prowadzicie blog? Zgłoście się do >>BLOGOSFERY<<
Ja już się zgłosiłam do następnych testów i organizacji konkursów. Wyczekujcie więc kolejnych produktów w moich recenzjach i konkursach :)

http://canpolbabies.com/pl/blogosfera







1 komentarz:

  1. Laktator to jedna z tych rzeczy "must have" dla każdej mamy, musi ten znaleźć się na liście wyprawkowej. My też kupowaliśmy elektryczny, akurat w sklepie https://abc-bobasa.pl/body-niemowlece-172 była dobra cena, a tu kupowaliśmy już ubranka dla niemowlaka.

    OdpowiedzUsuń

Blogger Template by Clairvo