środa, 17 grudnia 2014

BlogoSfera - Canpol babies (edycja 4 - grudzień)

Czy znacie Canpol babies?



Jest to lider Polskiego rynku akcesoriów dla niemowląt.
Ruszyła nowa akcja tej firmy - BLOGOSFERA, czyli miejsce w którym blogujące mamy mogą otrzymać produkty Canpol babies do testowania lub organizacji konkursów na swoich blogach.

W tej edycji testowanych będzie aż 20 niań elektronicznych!




Z miłą chęcią przetestowałabym nianie, zamiast chodzić co chwilę do pokoju i sprawdzać czy Młoda się obudziła, kiedy ja jestem np. w kuchni. Urządzenie na pewno bardzo przydatne takim mamom jak ja, więc zachęcam i was do zgłoszenia się :)


Ja już się zgłosiłam do testów, a jeśli i Wy chcecie mieć szansę przetestowania produktów Canpol babies, zapraszam Was do blogosfery!

Więcej szczegółów znajdziecie na http://canpolbabies.com/pl/blogosfera

Zapraszam! :-) 

0 komentarze:

Blogger Template by Clairvo