środa, 8 października 2014

Vizir - kapsułki piorące

Jakiś czas temu dołączyłam do Grona Ambasadorów EverydayMe, dzięki czemu mogę poznawać i testować nowe >produkty marki P&G<

Obecnie biorę udział w 8-tygodniowym projekcie Vizir-kapsułki piorące.

źródło obrazka: http://gronoambasadorow.everydayme.pl/pl/projekty/vizir/informacje-o-projekcie


















W ramach projektu otrzymałam do własnego użytku:
- 1 opakowanie kapsułek piorących Vizir Orginal Fresh (15szt.)
- Przewodnik projektu
- Książeczkę "Badanie opinii"

Do przekazania innym otrzymałam:
- 15 pojedynczych opakowań z kapsułką piorącą Vizir Orginal Fresh
- 15 ulotek Vizir


Kapsułki 'rozeszły się' jak świeże bułeczki wśród znajomych i rodziny. Zostało mi jeszcze dosłownie kilka sztuk do rozdania, więc jeśli ktoś byłby chętny to można się zgłaszać (byle szybko, bo ilość ograniczona ;) ).


Pierwsze wrażenia po odpakowaniu przesyłki i po użyciu kapsułek są bardzo pozytywne!
Do tej pory używałam jedynie proszku do prania, z którego nie do końca byłam zadowolona.
Kapsułki Vizir to innowacyjne rozwiązanie, ponieważ jedna  kapsułka piorąca Vizir nadaje się do tkanin białych i kolorowych!
Nie wierzycie?
Ja też nie wierzyłam dopóki nie spróbowałam!
Po prostu włożyłam jedną kapsułkę Vizir do bębna pralki, przykryłam praniem, wybrałam odpowiedni cykl i... już! Nie trzeba robić nic więcej ;)


Po otwarciu pralki wydobył się niesamowicie przyjemny, orzeźwiający zapach. Tkaniny przepięknie pachną i co ważne są w 100% czyste! Przy dwójce maluchów pranie ubrań to był istny horror - tu się coś nie sprało, tu znowu coś się zabrudziło...



Z kapsułkami piorącymi Vizir, pranie to czysta (dosłownie!) przyjemność!

Jestem pozytywnie zaskoczona jakością produktu.
Chętnie przekonam się również o Waszych opiniach na ich temat.
Część już zebrałam i przesłałam w odpowiednim raporcie na >stronie projektu Vizir<, czekam na kolejne opinie i Wasze wrażenia po użyciu kapsułek.
A tymczasem... idę zrobić pranie ;D

źródło obrazka: http://gronoambasadorow.everydayme.pl/pl/projekty/vizir/informacje-o-projekcie




0 komentarze:

Blogger Template by Clairvo